fbpx

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.
3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση για την Nova;


Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Εάν έχετε ενεργή σύνδεση σε κάποιον άλλο πάροχο και θέλετε να προμηθευτείτε ένα από τα προγράμματα της Nova, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί “Πάρε Προσφορά” που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείτε!

Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play;

Οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες για νέους πελάτες Nova.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει κάλυψη από το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet.

Μάθετε αν οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες στην περιοχή σας συμπληρώνοντας την φόρμα Ελέγχου Διαθεσιμότητας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

Έχω κάνει αίτηση για μια από τις υπηρεσίες Nova3play, πότε θα ενεργοποιηθεί;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται η εγκατάσταση και ενεργοποίηση της υπηρεσίας δορυφορικής τηλεόρασης από εξουσιοδοτημένο τεχνικό καθώς και η ενεργοποίηση της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας.

Όταν η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας βρίσκεται σε τελικό στάδιο προς ενεργοποίηση (περίπου 5 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), ένας εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση του εξοπλισμού και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας τηλεόρασης.

Όταν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας (περίπου 20 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), η συνολική υπηρεσία Nova3play ενεργοποιείται.

Σε περίπτωση ενεργοποίησης της υπηρεσίας σε νέα τηλεφωνική γραμμή, ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν κατασκευαστεί η γραμμή (περίπου 15 ημέρες από την υποβολή της αίτηση σας), έτσι ώστε να πραγματοποιήσει παράλληλα με την εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεόρασης και την απαιτούμενη εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεφωνίας.

Απαιτείται ειδικός εξοπλισμός για τις υπηρεσίες Nova3play;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται ο αποκωδικοποιητής NovaBox, δορυφορική κεραία και ADSL Router.

Απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης;
Ναι, απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης (αποκωδικοποιητή και δορυφορικής κεραίας) που πραγματοποιείται εντελώς δωρεάν από εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της. Σας παρέχουμε εξειδικευμένο ειδικό εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Έχετε απορίες; Επικοινώνησε μαζί μας

Email:

info@tv-deal.gr

official nova partner

Τα νέα μας

Πάρε στο email σου όλες τις προσφορές